Siłaczka Siłaczka
890
BLOG

Jak zostać wrogiem Narodu w Polsce...

Siłaczka Siłaczka Polityka Obserwuj notkę 21
Wróciłam zmęczona bardzo bardzo z zajęć w Głogowie po pięknych spotkaniach z ludźmi. a tu taka wiadomość...Boże Drogi! Pan Poseł zapytany przez nas co bedzie robił 14 czerwca i czy pamięta że jest to Narodowy Dzień Pamięci Ofiar Niemieckich Obozów Koncentracyjnych, o którym od 7 lat żaden reprezentant polskiej słuzby publicznej nie pamiętał ( jedynie były Pan Poseł Rydzoń! )... poobrażał naszego Pełnomocnika z Poznania - że ośmielał sie go pytać ...i zamieścił ostrzeżenie przed nami na fb!!! Za co? Bo Obywatel Polski ośmielił sie spytać jasnie wielmożnego pana posła??? Jestem Pełnomocnikiem Fundacji także i Pan Poseł równiez mnie obraża!. Jako laureat Nagrody TOTUS - czyli tzw. Katolickiego Nobla...nagrody POLCUL, Nagrody Brata Alberta, Nagrody Zasłuzony dla Diecezji Legnickiej...protestuję! Moje życie - to słuźba...Jako Obywatel Polski - nie mogę dojść do siebie...! Czy takie zachowanie reprezentanta Narodu byłoby możliwe w innym kraju?Czy tak zachowałby sie Kongresmen w USA? 
 
 To skandal!

 

  

A te Intencje dwuznaczne - to fakt,że osmielaja sie pytać o Narodowy Dzień Pamięci Ofiar Niemieckich Obozów Koncentracyjnych..!!!

 

  Boże dopomóż wytrwać w Polsce ...błagam...

 Zobaczcie sami...zamieszczam skany rozmowy o 14 czerwca z Panem Posłem : 

 

 

 

 

 

 

 

Siłaczka
O mnie Siłaczka

Tylu moich Przodków zginęło za Polskę - nie chce stąd wyjeżdżać!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka