Siłaczka Siłaczka
423
BLOG

Niewidzialne społeczeństwo obywatelskie w Polsce

Siłaczka Siłaczka Społeczeństwo Obserwuj notkę 10

Ech...powinnością dziennikarza jest pisać prawdę. Bo ten zawód - to zawód - misja. Żyjemy w zakłamanych czasach. Media publiczne - kłamią sobie w najlepsze. Zatem słucham mediów opozycyjnych..a tu...Wiem jestem nie z tej epoki ..honorowa prawdomówna słowna...znaczy głupia..wiem. ale 1 marca to juz serce mnie zabolało na maxa. Ech...1 marca były uroczystosci na Łączce. Dostałam filmik tam nagrany - obejrzałam - pieknie było serce rosnie! Potem..poczytałam na niezależna.pl sprawozdanie z tej uroczystosci. wszystko było. Nawet tytuły wierszy..tylko całkowicie pominięto że był tam pan Grzegorz Braun i pieknie przemówił. On był dla nich niewidzialny,,,tak jak my dzis dla pana redaktora z Naszego Dziennika...Czy to jest fair? NIE...! To to jest zamilczenie..celowe wysprzątanie materiału z niewygodnych faktów. Tak robić - nie wolno!

Rzetelność uczciwość Słuzba Publiczna... podstawowe sprawy abyśmy mogli działać oddolnie i obywatelsko. Potrzebne jak swieże powietrze! Nadal jestem pełna podziwu dla postawy Pana Posła Artura Górskiego. Wysłałam na privie do Pana Posła prośbę o podpisanie z nami listu do MEN w sprawie umieszczenia Raportu Witolda w kanonie lektur szkolnych. - podpisał i sam od siebie napisał interpelacje w tej sprawie - wysyłając ją najpierw do mnie.Chwała Mu - bo w interpelacji napisał dokładnie jak to się działo i co sie teraz dzieje. Piekna postawa! Jeszcze raz - dziekujemy! Postawa Pana Posła Artura Górskiego  napełniła mnie nadzieją po tylu jakże gorzkich doswiadczeniach.... Uwierzyłam - że da się! Da! Że ruszymy do przodu! I zaraz kubeł zimnej wody.na siłaczkowa główke idealistyczną i marzycielską...Dzis artykuł w tej sprawie w Naszym Dzienniku ...a w nim ani śladu o nas o akcji... Przeczytałam i jest mi bardzo smutno. Nas z tego całkowicie wycięto.Posprzątano słuszna sprawę z jej inicjatorów. Ani słowa o nas ani słóweczka... Czyja to inicjatywa, że walczymy o to od 7 lat, o liście do MEN -który stał sie powodem interpelacji...Boże...to tak można???Czy my jestesmy trędowaci czy tylko niewidzialni? Poczułam się jakbym w twarz dostała...co za brak szacunku do obywateli. Mam tego serdecznie dosyć..tego zamilczania. Jak w takich warunkach mozna budować społeczeństwo obywatelskie od podstaw? Gdzie elementarna rzetelność i uczciwość dziennikarska?

Niewidzialny Człowiek....to pewnie o mnie...o nas...o Społeczeństwie Obywatelskim w Polsce

„;) :D :p”

 

Siłaczka
O mnie Siłaczka

Tylu moich Przodków zginęło za Polskę - nie chce stąd wyjeżdżać!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo