Siłaczka Siłaczka
450
BLOG

Książka godna Orła

Siłaczka Siłaczka Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Ukazała się niedawno książka Michała Tyrpy " To jest zawsze podejrzane" o relacjach polsko-żydowsko-niemieckich bez poprawności politycznej. Gdy zaczęłam czytać - wciągnęło mnie od razu i nie mogłam się oderwać. Dałam się porwać na mocny wysoki lot przez polską historię i wspólczesność. Piękne przeżycie. Orle polskie horyzonty. Piękny język. Wspaniała intelektualna przygoda. Wszystkim, którzy kochaja Polskę, którzy kochają czytać - gorąco polecam. A sama - wiem już, że będe do niej wracać wielokrotnie.

Książka godna Orła

 
Strona książki: 
 
 
Przedmowa:
 
 
Spis treści:
 
 
Siłaczka
O mnie Siłaczka

Tylu moich Przodków zginęło za Polskę - nie chce stąd wyjeżdżać!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura